Ontmoet het Stadslyceum!

Zelf ervaren hoe het is om in het H.N. Werkman Stadslyceum rond te lopen en onze unieke sfeer te proeven? De allermooiste manier hiervoor is om elkaar te ontmoeten. Gelukkig kunnen we je dit jaar toch die mogelijkheid geven! Niet tijdens de traditionele twee open dagen, maar tijdens een veel langere periode, zodat je meer keuzemomenten hebt. Deze periode noemen we de beleefmaanden en het is een initiatief van scholenmarktgroningen.nl.

Groep 8-leerlingen

Dit jaar kunnen groep 8-leerlingen in kleine groepjes onze school bezoeken. Daarvoor kun je je aanmelden voor een bepaald tijdslot. Je komt dan op het gekozen moment naar onze school en wij zorgen ervoor dat je onze school kunt beleven en we hopen dat je zo antwoord krijgt op misschien wel de belangrijkste vraag die je hebt: “Is het Stadslyceum een school voor mij?”

Tip! Bekijk alle nieuwe filmpjes, animaties en info op onze website en ontdek virtueel onze school.

Ouders

In verband met de coronamaatregelen kunnen ouders dit jaar helaas niet mee om de VO-scholen te bezoeken. Omdat we ook in deze tijd persoonlijk contact belangrijk vinden, is er de mogelijkheid ons online te ontmoeten.

Aanmelden voor onze online beleefmomenten - Ontmoet het Stadslyceum!

Je hebt vast op onze website, op YouTube of FaceBook onze nieuwe filmpjes bekeken.?? Ze zitten supervol info over onze school. Misschien deed je op onze website ook al de mooie digitale rondleiding door het Stadslyceum. Fijn dat je inmiddels een goed beeld van onze school en ons schoolgebouw hebt gekregen.

Wil je ons nu ook graag live en persoonlijk ontmoeten? Meld je dan hier aan. Een leerling en een mentor uit de eerste klas nemen je online mee door de school (echt in school mag helaas niet) en intussen kun je ze via de chat vragen wat je maar wilt. Gewoon meekijken kan natuurlijk ook.??

Heb je je al aangemeld, dan krijg je bericht via het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Soms komen berichten in de spam terecht. Houd die ook in de gaten. Leuk dat je er bij bent!

Meer informatie

Heb je nog vragen of wil je iets specifieks weten over onze school? Mail dan: intake.stadslyceum@o2g2.nl, of bel: 050-3210500 en vraag naar Annemiek Pijper (managementassistent onderbouw).