Technasiumleerlingen in de prijzen

maandag 9 januari 2023

Op dinsdagavond 20 december vond in de Oosterpoort de prijsuitreiking plaats voor het beste ontwerp van de Nieuwe Poort.

Technasiumleerlingen van het Praedinius, het Harens Lyceum, RSG de Borgen en het Stadslyceum hebben allemaal hard gewerkt om een zo goed mogelijk ontwerp aan te leveren voor de buitenkant van het gebouw, de entreehal of de zalen. Per school zijn de beste ontwerpen geselecteerd voor een tentoonstelling in het huidige gebouw van de Oosterpoort.

Tim Wezeman, Luuk Schouten en Tom de Groot van het Stadslyceum wonnen met hun volledig laser gesneden schaalmodel van de gehele Nieuwe Poort zowel de publieksprijs als de juryprijs. Namens het Stadslyceum willen wij de heren daarom van harte feliciteren met dit mooie resultaat!