Aanmelden 2024-2025

Aanmelden voor de brugklas van 2024-2025
De landelijke aanmeldweek is voorbij! Het aanmeldportaal is per 1 april voorlopig gesloten.
Momenteel controleren we als intaketeam van het Stadslyceum of alle leerlingen in de goede aanmeldgroep staan. Daarna bepalen we als schoolleiding hoeveel klassen we per afdeling gaan maken. Op maandag 8 april aanstaande communiceren we met de ouders/verzorgers of we moeten loten en zo ja, voor welke afdeling(en) dit dan geldt. Een eventuele loting vindt plaats op 10 april aanstaande. Het aanmeldportaal wordt (in geval van loting) op 10 april om 18.00 uur weer opengezet voor leerlingen die uitgeloot zijn en nog een plek zoeken. Aanmelden voor klas 1 is bij ons niet meer mogelijk.

Wil je je kind aanmelden voor klas 2 of hoger van 2024-2025?
Ga dan naar het aanmeldformulier voor klas 2 of hoger: aanmeldformulier klas 2 of hoger
Let op! Aanmelden voor havo 3, havo 4 en havo 5 is voor schooljaar 2024-2025 niet mogelijk, beide leerjaren zitten vol.
Mogelijk heeft één van de andere scholen van Openbaar Onderwijs Groningen nog plaats. Je kunt hiervoor contact opnemen met Christian Kwint via e-mailadres: c.kwint@o2g2.nl

Heb je vragen over het invullen van de aanmelding?
Neem dan contact op met de centrale leerlingenadministratie. Deze is bereikbaar via e-mailadres aanmeldingenvo@o2g2.nl of per telefoon op 050-3210360.

Wil je meer weten over toelating en plaatsing?
Neem dan contact op met het Stadslyceum via het e-mailadres van het intaketeam: intake.stadslyceum@o2g2.nl